Podcasts ιστορίας

Ιστορία της Ομάχα, Νεμπράσκα

Ιστορία της Ομάχα, Νεμπράσκα


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Η Ομάχα, η έδρα της κομητείας Ντάγκλας, βρίσκεται στη δυτική όχθη του ποταμού Μισσούρι, 15 μίλια από τη συμβολή της με την Πλατ και 425 μίλια δυτικά του Σικάγο. Είναι η μεγαλύτερη πόλη στη Νεμπράσκα και μερικές φορές ονομάζεται "Σταυροδρόμι του Έθνους". Το οροπέδιο στο οποίο βρίσκεται η Ομάχα, το οποίο εκτείνεται κατά μήκος της δυτικής όχθης του Μιζούρι, ήταν από καιρό τόπος συνάντησης πριν από την άφιξη των λευκών. Το 1804, ο Merriwether Lewis και ο William Clark συναντήθηκαν με Ινδιάνους ενώ ταξίδευαν προς τα δυτικά στον Ειρηνικό. Ο JeanPierre Cabane δημιούργησε μια εμπορική θέση για την American Fur Company το 1825. Ο χώρος της θέσης βρίσκεται τώρα στο πάρκο Hummel της Omaha. Οι πρώτοι άποικοι στην περιοχή ήταν Μορμόνοι στο δρόμο τους δυτικά προς τη Γιούτα το 1846. Το μνημείο των Χειμερινών Κτιρίων ανεγέρθηκε την ο τόπος των χειμερινών τους περιοχών ως φόρος τιμής στα δεινά τους. Στις αρχές της δεκαετίας του 1850, οι άνθρωποι άρχισαν να συγκεντρώνονται στην ανατολική πλευρά του Μιζούρι, εν αναμονή μιας τελικής συνθήκης με τους Ινδιάνους της Ομάχα, η οποία θα άνοιγε τη Νεμπράσκα για εγκατάσταση. Η κοινότητα, περιτριγυρισμένη από την Ομάχα, είναι γνωστή ως Λίμνη Κάρτερ. Ο σιδηρόδρομος Union Pacific ίδρυσε τον ανατολικό του τερματικό σταθμό στην Ομάχα. Τα κεντρικά γραφεία της Union Pacific βρίσκονται ακόμα στο Omaha, αλλά το Union Pacific Railroad Museum μεταφέρθηκε στον ποταμό στο Council Bluff. Η Omaha αναπτύχθηκε γρήγορα στη δεκαετία του 1870, με τη δημιουργία των καταστημάτων της Union Pacific και την ίδρυση του Πανεπιστημίου Creighton το 1878. St. Το νοσοκομείο Joseph δέχτηκε τους πρώτους ασθενείς το 1870. Το Riverview Park ιδρύθηκε από την πόλη το 1894 και μέχρι το 1898 είχε έναν αριθμό ζώων που είχε δωρίσει ο William Cody. Η συλλογή εξελίχθηκε στον ζωολογικό κήπο Henry Doorly. Το δικαστικό μέγαρο Douglas County χτίστηκε το 1912, από ασβεστόλιθο της Ιντιάνα. Το Κολλέγιο της Αγίας Μαρίας άνοιξε το 1923 και είναι τώρα το μόνο καθολικό κολέγιο της Νεμπράσκα. Το Fort Crook ιδρύθηκε νότια της Ομάχα το 1888. Κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, η Martin Aircraft Corporation παρήγαγε εκεί βομβαρδιστικά Β-26 και Β-29, συμπεριλαμβανομένου του Enola Gay, του Β-29 που έριξε την πρώτη ατομική βόμβα στη Χιροσίμα στις 6 Αυγούστου 1945. Το φρούριο έχει ενσωματωθεί στην αεροπορική βάση Offutt, το σπίτι της στρατηγικής αεροπορικής διοίκησης της Πολεμικής Αεροπορίας. Το Μεθοδιστικό Κολέγιο της Νεμπράσκα συνδέεται με τα Μεθοδιστικά Συστήματα Υγείας και παρέχει εκπαίδευση για επαγγέλματα υγείας. Το Μεθοδικό Νοσοκομείο της Νεμπράσκα είναι το πρώτο νοσοκομείο Magnet της Νεμπράσκα. Το Μουσείο Τέχνης Joslyn διαθέτει μια εκλεκτική συλλογή που ξεκινά από την ελληνική κεραμική και εκτείνεται στον 20ό αιώνα. Η τοπική ιστορία της Ομάχα εκτίθεται στο Μουσείο Δυτικής Κληρονομιάς του Ντάραμ. Το Παιδικό Μουσείο Ομάχα ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1976 από το πίσω μέρος του βαγονιού.


Ιστορία της Ομάχα, Νεμπράσκα - Ιστορία

Μια σύντομη ιστορία της πρώιμης ανάπτυξης της Ομάχα, Νεμπράσκα

Το έδαφος που θα γινόταν τελικά η πόλη της Ομάχα της Νεμπράσκα, αποκτήθηκε ως μέρος της Αγοράς της Λουιζιάνα, η οποία ολοκληρώθηκε από τον Τόμας Τζέφερσον το 1803. Οι ανοιχτές πεδιάδες των κεντρικών Ηνωμένων Πολιτειών ήταν, εκείνη τη στιγμή, αχαρτογράφητα εδάφη αβέβαιες δυνατότητες για το αναπτυσσόμενο έθνος.

Οι ιθαγενείς ομάδες της Αμερικής ήταν οι πρώτοι κάτοικοι της περιοχής. Αυτές οι ομάδες περιλάμβαναν το Pawnee, το Otoe και το Sioux. Στις αρχές του δέκατου όγδοου αιώνα, οι Ινδιάνοι της Ομάχα, μια ομάδα Ινδιάνων που μοιράζονταν πολιτιστικές παραδόσεις με το Pawnee, είχαν μετακομίσει στην περιοχή της σημερινής Ομάχα. Η λέξη "Omaha" σημαίνει "ενάντια στο ρεύμα". Εικάζεται ότι οι Ινδοί της Ομάχα αναφέρονταν ως τέτοιοι λόγω των προηγούμενων, βορειότερων κινήσεών τους ενάντια στο ρεύμα του ποταμού Μισισιπή.

Στις 21 Ιουλίου 1804, ο William Clark και ο Meriwether Lewis, πέρασαν από την περιοχή και σημείωσαν ότι το έδαφος θα ήταν μια καλή περιοχή για τη δημιουργία ενός φυλακίου εμπορίας και οχύρωσης. Το εμπόριο γούνας έπαιξε σημαντικό ρόλο στην πρώιμη ανάπτυξη της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια του οδοιπορικού τους δυτικά, οι Μορμόνοι δημιούργησαν τους πρώτους μη ιθαγενείς οικισμούς στην περιοχή σε αυτό που θα γινόταν γνωστό ως Πάρκο Cutler's. Αυτή η περιοχή χρησίμευσε ως προσωρινή συνοικία για άτομα καθώς μετακόμισαν δυτικά από τον Ιούνιο του 1846, μέχρι την Άνοιξη του 1848. Οι ταξιδιώτες υπέστησαν πολλούς θανάτους κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην περιοχή λόγω του προκλητικού κλίματος, των κακών συνθηκών διαβίωσης, της έλλειψης επαρκούς τροφής και των ασθενειών που προέκυψαν Το

Μετά την ψήφιση του νόμου Kansas-Nebraska στις 30 Μαΐου 1854, η γη στη δυτική όχθη του ποταμού Μισσούρι απέναντι από το Συμβούλιο Μπλάφς της Αϊόβα, άνοιξε για εγκατάσταση και κέρδισε γρήγορα την προσοχή των προγραμματιστών. Αν και η γη δεν είχε ελεγχθεί νομικά μέχρι το 1857, ο Άλφρεντ Τζόουνς έκανε έρευνα για τη γη για το Συμβούλιο Bluffs και την εταιρεία Nebraska Ferry Company και σχεδίασε τη γη γύρω από τη σημερινή λεωφόρο Capitol. Ο επιχειρηματίας Jesse Lowe επέλεξε το όνομα της πόλης ως "Omaha City". Στις 4 Ιουλίου 1854, πραγματοποιήθηκε ένα πικνίκ στο Capitol Hill (η σημερινή τοποθεσία του Κεντρικού Λυκείου) για να γιορτάσει το άνοιγμα της νέας περιοχής. Μέχρι τις 11 Ιουλίου, ο πρώτος κάτοικος της Πόλης της Ομάχα, ο Γουίλιαμ Π. Σνόουντεν, είχε κατασκευάσει μια ακατέργαστη δομή ξύλου στους δρόμους Twelfth και Jackson. Η δομή θα γίνει τελικά γνωστή ως το St. Η Ομάχα ενσωματώθηκε επίσημα από τον κρατικό νομοθέτη στις 2 Φεβρουαρίου 1857.

Η διαμάχη περιβάλλει τη θέση της εδαφικής πρωτεύουσας, η οποία θα παραμείνει στην Ομάχα μέχρι την πρώτη συνεδρίαση του Νομοθετικού Συμβουλίου της Νεμπράσκα το 1867. Οι πολίτες του Μπελβί, της Φλωρεντίας και της Ομάχα, όλοι αναγνώρισαν τη δυνατότητα για οικονομικό όφελος που θα προέκυπτε από την έδρα της κυβέρνησης. Υποτίθεται επίσης ότι μια τέτοια περιοχή θα ήταν ο πρώτος υποψήφιος για τη διέλευση του διηπειρωτικού σιδηροδρόμου.

Η κερδοσκοπία για τη γη ήταν η πιο σημαντική βιομηχανία κατά τις πρώτες μέρες της Ομάχα. Ο οικονομικός πανικός του 1857 είχε ως αποτέλεσμα την αποτυχία όλων των τραπεζών εκτός από μία και σημαντικές απώλειες για τους κερδοσκόπους της γης. Η εμπορευματική κυκλοφορία αναπτύχθηκε αργά στην περιοχή Ομάχα. Η εμπορευματική βιομηχανία υποβοηθήθηκε από την κατασκευή τηλεγραφικών γραμμών μέσω της περιοχής Ομάχα. Ο Έντουαρντ Κρέιτον, φορτωτής της Ομάχα, υπηρέτησε ως εργολάβος τηλεγραφικών γραμμών στην περιοχή Ομάχα και, τελικά, μέχρι τη Σολτ Λέικ Σίτι.

Αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό γεγονός στην πρώιμη ανάπτυξη της Ομάχα ήταν η ψήφιση του νόμου για τον σιδηρόδρομο του Ειρηνικού στις 24 Ιουνίου 1862. Αυτή η πράξη προέβλεπε την κατασκευή ενός διηπειρωτικού σιδηροδρόμου από ένα απροσδιόριστο σημείο του ποταμού Μισσούρι σε ένα δυτικό τερματικό στο Σακραμέντο ή Σαν Φρανσίσκο, Καλιφόρνια. Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας για την προεδρία, ο Αβραάμ Λίνκολν επισκέφτηκε το Συμβούλιο Μπλόφς. Αγόρασε, ως επένδυση, ένα μικρό οικόπεδο όπου προτάθηκε ότι η σιδηροδρομική γραμμή μπορεί τελικά να διασχίσει τον ποταμό Μισσούρι. Στις 17 Νοεμβρίου 1863, ο Λίνκολν δήλωσε ότι η Ομάχα θα ήταν ο ανατολικός τερματικός σταθμός του νέου διηπειρωτικού σιδηροδρόμου. Στις 2 Δεκεμβρίου 1863, πραγματοποιήθηκε μια θεμελιώδης τελετή για το σιδηρόδρομο στην Ομάχα και μια γιορτή πραγματοποιήθηκε στο Herndon House στους δρόμους Ninth και Farnam.

Πολιτικές και οικονομικές διαμάχες περιβάλλουν την αρχική κατασκευή των σιδηροδρομικών γραμμών. Στις 8 Ιουλίου 1865, η πρώτη ατμομηχανή, ο «στρατηγός Σέρμαν», έφτασε στην Ομάχα. Στις 10 Ιουλίου 1865, οι πρώτες ράγες τοποθετήθηκαν στους δρόμους Seventh και Chicago. Η κατασκευή πίστας προχώρησε με ρυθμό ένα τέταρτο μίλι την ημέρα στην αρχή. Το τέλος του Εμφυλίου Πολέμου, ωστόσο, οδήγησε σε σημαντικές εργατικές δυνάμεις για το έργο. Ο διηπειρωτικός σιδηρόδρομος ολοκληρώθηκε επίσημα με τον "Γάμο των Ραγών" στο Promontory Point, Γιούτα, στις 10 Μαΐου 1869.

Η Ομάχα γνώρισε μια έκρηξη σιδηροδρόμων και μια πρώιμη κουλτούρα που υποστηρίχθηκε από την πλειοψηφία των ανδρικών πληθυσμών, η οποία τροφοδότησε την ανάπτυξη μπαρ, τζόγωνων και οίκων ανοχής. Η πρώιμη βιομηχανία στην Ομάχα περιελάμβανε επίσης την κατασκευή τούβλων, τις ζυθοποιίες και την τήξη.

Η ανάγκη για υποδομές αναπτύχθηκε σύντομα στην πόλη καθώς, εκτός από την κακή κατασκευή πολλών σπιτιών, η πόλη δεν είχε λύματα, συλλογή σκουπιδιών, υπηρεσίες πρόληψης πυρκαγιάς και παροχής νερού. Πολλοί από τους αρχικούς δρόμους της Ομάχα υποβλήθηκαν σε σημαντική βαθμολόγηση για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των επιχειρήσεων και των υπηρεσιών μεταφοράς. Ο ερχομός του σιδηροδρομικού συστήματος Omaha Horse Street το 1867 ήταν το πρώτο σημάδι της επέκτασης του Omaha προς τα δυτικά. Η γραμμή έτρεχε από την ένατη και την οδό Φάρναμ έως τις οδούς δέκατο όγδοο και Cass. Ένα σύστημα τελεφερίκ προστέθηκε το 1884, με το εργοστάσιο να βρίσκεται στην οδό Twentieth και Harney. Το 1889 το σύστημα τελεφερίκ συνδυάζει τις λειτουργίες με τον σιδηρόδρομο των ιπποδρόμων. Το πρώτο πραγματικό προάστιο της Ομάχα, το Ντάντι, προστέθηκε στη γραμμή το 1891. Αυτή η άφιξη των μεταφορών στο Νταντί αύξησε τη ζήτηση για παρτίδες στην περιοχή.

Οι βιομηχανίες χονδρικής, όπως ο John Deere και ο προμηθευτής παντοπωλείων Lacey και McCormick, γνώρισαν σημαντική ανάπτυξη στα τέλη του 19ου και στις αρχές του εικοστού αιώνα, καθώς ο σιδηρόδρομος παρείχε τα άτομα που είχαν εγκατασταθεί στις δυτικές Ηνωμένες Πολιτείες. Μέχρι το 1900, αγαθά άνω των 62,5 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ πουλήθηκαν από τους χονδρεμπόρους Omaha, των οποίων οι δραστηριότητες ήταν στην περιοχή "Jobber's Canyon".

Το πρώτο δημόσιο σχολικό κτίριο της Ομάχα χτίστηκε τον Σεπτέμβριο του 1863. Όταν η Νεμπράσκα απέκτησε την ιδιότητα του κράτους το 1867, η γη που καταλήφθηκε από το πρώην κτίριο της πρωτεύουσας δόθηκε στα σχολεία. Το 1891, υπήρχαν εξήντα ένα σχολεία που απασχολούσαν 500 δασκάλους.

Η ανάπτυξη των αποθηκών ώθησε την ανάπτυξη της Νότιας Ομάχα. Ενώ τα αποθέματα της Νότιας Ομάχα θεωρήθηκαν αρχικά ως τόπος ανάπαυσης βοοειδών στο δρόμο τους προς μεγαλύτερες αγορές, όπως το Σικάγο, η βιομηχανία επεκτάθηκε σε δραστηριότητες συσκευασίας και ήταν το τρίτο μεγαλύτερο αποθήκη της χώρας μέχρι το 1893.

Το 1892, η Ομάχα ήταν στο επίκεντρο του λαϊκιστικού πολιτικού κινήματος στη χώρα καθώς το Λαϊκό Κόμμα πραγματοποίησε την εθνική του συνέλευση εδώ. Το κόμμα, αν και δεν είχε μεγάλη διάρκεια ζωής, έλαβε το 8,5% των ψήφων πανελλαδικά το 1892. Στους υποστηρικτές των υποψηφίων του κόμματος περιλαμβάνονταν αγρότες και πολλοί αστικοί εργάτες στην ανατολή. Η λαϊκιστική σκέψη απέκτησε λογοτεχνική σημασία κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου με έργα όπως ο Μάγος του Οζ του Λ. Φρανκ Μπάουμ. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί γράφτηκε το "Omaha" στο μπαλόνι από το οποίο ξεφεύγει ο μάγος στο τέλος του The Wizard of Oz; Ενώ είναι ένα διαχρονικό έργο παιδικής λογοτεχνίας, το βιβλίο είναι επίσης μια λεπτή πέπλα αλληγορία της λαϊκιστικής σκέψης.

Η Έκθεση Trans-Mississippi πραγματοποιήθηκε στην Ομάχα το 1898. Η έκθεση πραγματοποιήθηκε, εν μέρει, ως απάντηση στην Έκθεση του Κολούμπια στο Σικάγο του 1893, η οποία παρουσίασε τις προόδους κυρίως ανατολικών εταιρειών. Η έκθεση Trans-Mississippi, η οποία άνοιξε την 1η Ιουνίου 1898, δημοσίευσε τα οικονομικά, βιομηχανικά και πολιτιστικά επιτεύγματα 28 από τα 45 τότε κράτη που υπήρχαν. Τα εκπροσωπούμενα κράτη ήταν κυρίως εκείνα δυτικά του ποταμού Μισισιπή. Οι δομές της έκθεσης ήταν προσωρινές. Η αρχική προβολή της έκθεσης διήρκεσε έξι μήνες και προσέλκυσε 2,6 εκατομμύρια επισκέπτες. Ο Πρόεδρος ΜακΚίνλεϊ μίλησε στην έκθεση στις 12 Οκτωβρίου 1898, σε κοινό σχεδόν 99.000 ατόμων. Η έκθεση έκλεισε στις 31 Οκτωβρίου 1898, με 61.000 παρευρισκόμενους.

Τα πολιτικά σκάνδαλα κυριαρχούσαν στην αναπτυσσόμενη πόλη εκείνη την εποχή και κατά τη διάρκεια της Μεγάλης ressionφεσης. Η παραμεθόρια παράδοση του Ομάχα για τον τζόγο και την πορνεία σε συνδυασμό με την υπόγεια οικονομία που προέκυψε από την απαγόρευση, οδήγησε σε ένα ασταθές μείγμα επιχειρηματικότητας και απληστίας.

Σχεδόν μισό εκατομμύριο άνθρωποι κατοικούν σήμερα στην περιοχή Ομάχα. Η Ομάχα συνεχίζει να απολαμβάνει την πλούσια, μεθοριακή κληρονομιά της, ενώ βιώνει συνεχείς οικονομικές και πολιτιστικές προόδους.

Για μια πιο λεπτομερή εξέταση της ιστορίας της Ομάχα, προτείνω τα ακόλουθα βιβλία:

The Gate City: A History of Omaha, Lawrence H. Larsen and Barbara J. Cottrell. Boulder, Colorado: Pruett Publishing Co., 1982, University of Nebraska Press, 1997.

Ιστορία της Ομάχα: Από τις μέρες των πρωτοπόρων έως το σήμερα, Άλφρεντ Σόρενσον. Omaha: Gibson, Miller & Richardson, 1889.

Union Pacific Country, Robert G. Athearn. Σικάγο: Rand McNally & Co., 1971.

Omaha & Douglas County: A Panoramic History, Dorothy Devereux Dustin. Woodland Hills, CA: Εκδόσεις Windsor, 1980.

Τα άρθρα που περιέχονται στην επίσημη έκδοση της Πολιτιστικής Ιστορικής Εταιρείας της Νεμπράσκα, Nebraska History, είναι επίσης μια ανεκτίμητη πηγή.


Σημαντικές φιγούρες

Η Ομάχα έχει φιλοξενήσει εκατοντάδες χιλιάδες απίστευτους ανθρώπους που έχουν διαμορφώσει την ιστορία της Αμερικής. Δυστυχώς, δεν μπορούσαμε να τα συμπεριλάβουμε όλα σε αυτόν τον κατάλογο, αλλά συγκεντρώσαμε μερικά από τα διάσημα ιστορικά πρόσωπα της Ομάχα που βοήθησαν να μετατραπεί η περιοχή σε εκπληκτική πόλη που γνωρίζουμε σήμερα.

Malcolm X

Ο Malcolm X γεννήθηκε ως Malcolm Little στην Ομάχα το 1925. Americanταν Αμερικανός μουσουλμάνος υπουργός και ακτιβιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που ήταν δημοφιλής προσωπικότητα κατά τη διάρκεια του κινήματος των πολιτικών δικαιωμάτων. Ενώ δεν πέρασε μεγάλο μέρος της ζωής του στην Ομάχα, επέστρεψε το 1964 για να μιλήσει στο Elks Club στη Lake Street και την αίθουσα διαλέξεων στο κατεδαφισμένο πλέον Civic Auditorium, όπου έδωσε μια καθηλωτική ομιλία για τον ρατσισμό και το μαύρο δικαιώματα. Ο Malcolm X δολοφονήθηκε στη Νέα Υόρκη στις 21 Φεβρουαρίου 1965. Μπορείτε να επισκεφθείτε πολλά από τα μνημεία του εδώ στην Ομάχα, συμπεριλαμβανομένου του τόπου γέννησής του και το ετήσιο Φεστιβάλ Malcolm X στο Πανεπιστήμιο της Νεμπράσκα στην Ομάχα.

Σάρα και Τζορτζ Τζόσλιν

Ο Τζορτζ και η Σάρα Τζόσλιν ήταν μέρος του κύματος επιχειρηματιών που μετακινήθηκαν δυτικά μετά την ολοκλήρωση του διηπειρωτικού σιδηροδρόμου. Το 1880, ο Τζορτζ άνοιξε υποκατάστημα μιας τυπογραφικής εταιρείας στην Ομάχα, την οποία κατείχε το 1896. Το μετονόμασε σε Western Newspaper Union, που ήταν κάποτε ο μεγαλύτερος προμηθευτής εφημερίδων «έτοιμων εκτυπώσεων» στη χώρα. Η Σάρα και πολλές άλλες γυναίκες δημιούργησαν το Συμβούλιο Φιλανθρωπικών Σπουδών για την Πόλη της Ομάχα. Wasταν επίσης στα εκτελεστικά συμβούλια του Ινστιτούτου Αποταμίευσης Παιδιών και της Ανθρωπιστικής Εταιρείας και ήταν εξέχων δωρητής σε αρκετές οργανώσεις της Ομάχα. Δημιούργησε επίσης το Μουσείο Τέχνης Joslyn ως μνημείο στον σύζυγό της μετά το θάνατό του.

Γκρένβιλ Ντότζ

Στρατηγός, πολιτικός και σιδηροδρομικός πρωτοπόρος

Ο Grenville Mellen Dodge ήταν αξιωματικός του στρατού της Ένωσης στα σύνορα και πρωτοπόρος στις στρατιωτικές πληροφορίες κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου. Το 1853, κλήθηκε στην Ουάσινγκτον από τον Πρόεδρο Αβραάμ Λίνκολν, ο οποίος ενδιαφέρθηκε για την τεχνογνωσία του Dodge στον σιδηρόδρομο. Του ζήτησε να βρει μια τοποθεσία κατά μήκος του ποταμού Μισσούρι, όπου ο διηπειρωτικός σιδηρόδρομος θα έπρεπε να έχει το αρχικό του σημείο. Ο Dodge συνέχισε για να διευθύνει την κατασκευή του διηπειρωτικού σιδηροδρόμου και έγινε μέλος της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ. Οι δικοί μας Sandy και Nate Dodge πήγαν στο Golden Spike της Γιούτα για να γιορτάσουν την 150η επέτειο του Διηπειρωτικού Σιδηροδρόμου. Μπορείτε να μάθετε τα πάντα για την εορταστική γιορτή εδώ!

Μίλντρεντ Μπράουν

Ο Mildred Brown ήταν δημοσιογράφος, εκδότης εφημερίδων και ηγέτης του Κινήματος Πολιτικών Δικαιωμάτων της Ομάχα. Εκείνη και ο σύζυγός της μετακόμισαν πολύ, από την Αλαμπάμα στο Σικάγο στο Des Moines, πριν εγκατασταθούν τελικά στην Ομάχα. Theyδρυσαν και διοικούσαν το Omaha Star, εφημερίδα που δημιουργήθηκε για την Αφροαμερικανική κοινότητα στην περιοχή. Μετά το 1945, έτρεξε το Omaha Star μόνη της και το 1960, ο Πρόεδρος Lyndon B. Johnson την όρισε πρέσβειρα καλής θέλησης στην Ανατολική Γερμανία. Σήμερα, μπορείτε να μάθετε για αυτήν στο Omaha Business Hall of Fame και στο Hall of Fame της Δημοσιογραφίας στη Νεμπράσκα.


Μάθετε για την ιστορία του Omaha NE

Η Ομάχα, η μεγαλύτερη πόλη της Νεμπράσκα είναι ένας δημοφιλής τουριστικός μαγνήτης. Το 2016, περισσότεροι από 20 εκατομμύρια επισκέπτες ήρθαν στην πόλη για την πολιτιστική της ποικιλομορφία και τη γοητευτική ατμόσφαιρα. Η πόλη της Ομάχα ιδρύθηκε το 1854, αλλά οι ινδιάνικες φυλές των ινδιάνων της πρώην ιθαγενείας επίσης ζούσαν εδώ.

Μια συνθήκη με τη φυλή Ομάχα άνοιξε την περιοχή για εγκατάσταση τον ίδιο χρόνο. Η πόλη αναπτύχθηκε κατά μήκος του όμορφου ποταμού Μισσούρι και απέχει μόλις 425 μίλια από το Σικάγο. Είναι ενδιαφέρον ότι το όνομα Omaha στα ιθαγενή ινδικά σημαίνει εκείνους που πατούν ενάντια στο ρεύμα ή τον άνεμο.

Πολλοί άνθρωποι, εργαζόμενοι και κάτοικοι έχουν διαμορφώσει τον πολιτισμό και την ιστορία της πόλης καθιστώντας την ένα ζωντανό σημείο.

Πρώιμη ανάπτυξη της Ομάχα

Κατά τη διάρκεια των δεκαετιών 1860 και 1870, η Ομάχα έγινε ένας σημαντικός βιομηχανικός και μεταφορικός κόμβος. Ο σιδηροδρομικός δρόμος Union Pacific αναπτύχθηκε αμέσως μετά και ο ανατολικός τερματικός σταθμός δημιουργήθηκε στην Ομάχα. Μπορείτε ακόμη να βρείτε το Union Pacific Railroad Museum ακριβώς απέναντι από τον ποταμό που κρατά αναμνήσεις από τις περασμένες μέρες.

Ο ζωολογικός κήπος Henry Doorly, το σημαντικότερο τουριστικό αξιοθέατο της πόλης άνοιξε τις πόρτες του το 1898 μετά από δωρεά πολλών ζώων από τον William Cody. Σήμερα δέχεται περισσότερους από 1,1 εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο και έχει αναγνωριστεί από το Trip Advisor ως τον καλύτερο ζωολογικό κήπο στον κόσμο.

Το Πανεπιστήμιο Omaha χτίστηκε το 1908, αλλά ήταν η ίδρυση του Σταδίου Rosenblatt που έφερε την πόλη στο προσκήνιο το 1950.

Το ζήτημα των πολιτικών δικαιωμάτων έγινε πιο εμφανές μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, με τους βετεράνους πολέμου να πιστεύουν ότι έχουν ίσα δικαιώματα με οποιοδήποτε άλλο - ειδικά αφού αφιέρωσαν τη ζωή τους σε αυτό. Δημιουργήθηκαν περισσότεροι οργανισμοί και επικεντρώθηκε περισσότερο στην ανάπτυξη σήμερα. Ωστόσο, η νεότερη στέγαση και ανάπτυξη δεν κράτησε πολύ, καθώς η βιομηχανική αναδιάρθρωση κατά τη δεκαετία του 1960 οδήγησε σε περισσότερη φτώχεια.

Τα πράγματα βελτιώθηκαν από τη δεκαετία του 1990, αλλά ακόμη και τότε, το διάσημο θέατρο Indian Hills έκλεισε το 2001 - η θέση του σήμερα λειτουργεί ως χώρος στάθμευσης

Η Ομάχα ήταν το σπίτι πολλών μεταναστών και μεταναστών που ήρθαν εδώ για να ζήσουν. Οι ιθαγενείς Αμερικανοί, οι Ευρωπαίοι Αμερικανοί, οι Γερμανοί, οι Σκανδιναβοί, οι Μεξικανοί και μια πληθώρα εθνοτικών ομάδων και πληθυσμών έκαναν την Ομάχα το σπίτι τους με τα χρόνια.

Πραγματικά η πόλη παρουσιάζει και μοναδικό μείγμα πολιτισμού που είναι πλούσιο και ποικίλο.

Η Ομάχα εξακολουθεί να αποτελεί κομβικό σημείο επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Τώρα στεγάζει πολλές εταιρείες Fortune 500 μαζί με σύγχρονες κατασκευές και αστικοποίηση. Φιλοξενεί το ετήσιο College World Series και το Triple Crown SlumpBuste που συμβάλλει στην οικονομία και τις τουριστικές ευκαιρίες.

Η περιοχή του κέντρου της πόλης και η όχθη του ποταμού γνώρισαν σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Η πεζογέφυρα Bob Kerrey μήκους 3.000 ποδιών πάνω από τον ποταμό Μισσούρι προσφέρει εκπληκτική θέα στον ορίζοντα και την πόλη. Το έργο αξίας 22 εκατομμυρίων δολαρίων είναι επίσης ένα άλλο κορυφαίο τουριστικό αξιοθέατο.

Το μεγάλο και ευρύχωρο συνεδριακό κέντρο της πόλης, CenturyLink Centre Omaha φιλοξενεί επίσης ένα υπέροχο έργο τέχνης που ονομάζεται "Illumina". Μπορείτε να βρείτε πάνω από 40 εκπληκτικά γλυπτά λαξευμένα από έμπνευση από το Καρναβάλι της Βενετίας του 13ου αιώνα. Η πόλη έχει επίσης άλλες εκθέσεις δημιουργικής δημόσιας τέχνης που απλώνονται σε όλα τα όριά της.

Η πόλη της Ομάχα είναι πραγματικά φιλόξενη και σας δίνει την ευκαιρία να ζήσετε την αυθεντική μεσοδυτική φιλοξενία γεμάτη ζεστασιά και φροντίδα.


Ιστορία της Ομάχα, Νεμπράσκα - Ιστορία

Οι άνθρωποι έχουν κατοικήσει στη γη της Νεμπράσκα για χιλιάδες χρόνια. Όταν οι Ευρωπαίοι έφτασαν για πρώτη φορά, υπήρχαν αρκετές φυλές ιθαγενών Αμερικανών που ζούσαν σε όλη την πολιτεία. Στα δυτικά ήταν οι νομαδικές φυλές των λαών Cheyenne και Lakota Sioux. Ζούσαν σε tepees και μετακινούνταν συνεχώς ακολουθώντας τα κοπάδια των βισώνων που ήταν η πηγή του φαγητού, του ρουχισμού και του καταφυγίου τους. Στα ανατολικά ζούσαν οι φυλές των Omaha, Pawnee και Otoe. Ζούσαν σε πιο μόνιμες κατοικίες από γη και χλοοτάπητα. Κυνηγούσαν βουβάλια, αλλά καλλιεργούσαν μεγάλο μέρος της τροφής τους φυτεύοντας καλλιέργειες καλαμποκιού, φασολιών και σκουός.


Πρωτοπόροι που διασχίζουν τις πεδιάδες της Νεμπράσκα
από C.C.A. Κρίστενσεν

Ο πρώτος Ευρωπαίος που έφτασε στη Νεμπράσκα ήταν πιθανώς ο Ισπανός εξερευνητής Francisco de Coronado το 1541. Διεκδίκησε τη γη για την Ισπανία. Overταν πάνω από 100 χρόνια αργότερα, το 1682, όταν ένας άλλος εξερευνητής, ο Γάλλος Robert Cavelier, διεκδίκησε τη γη για τη Γαλλία. Τον επόμενο αιώνα, τη γη θα διεκδικούσαν και θα πολεμούσαν οι Γάλλοι, οι Ισπανοί και οι Βρετανοί.

Το 1800, η ​​Γαλλία έλεγχε μια μεγάλη έκταση δυτικά του ποταμού Μισισιπή. Το 1803, οι Ηνωμένες Πολιτείες αγόρασαν αυτήν την περιοχή, συμπεριλαμβανομένης της Νεμπράσκα, από τους Γάλλους ως μέρος της Αγοράς της Λουιζιάνα. Οι Αμερικανοί εξερευνητές Lewis και Clark ταξίδεψαν στη Νεμπράσκα το 1804, χαρτογραφώντας το ταξίδι τους και αναφέροντας πίσω για τις επίπεδες πεδιάδες και τα μεγάλα κοπάδια βισώνων που είδαν στη Νεμπράσκα.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες ίδρυσαν το Fort Atkinson στη Νεμπράσκα το 1819. ταν το πρώτο στρατιωτικό σταθμό που χτίστηκε δυτικά του ποταμού Μισισιπή. Το 1823, ένας μικρός εμπορικός σταθμός γούνας χτίστηκε στον ποταμό Μισσούρι. Έγινε το Bellevue, η παλαιότερη πόλη στη Νεμπράσκα και ο πρώτος μόνιμος οικισμός.

Ξεκινώντας από τη δεκαετία του 1840, οι άνθρωποι άρχισαν να ταξιδεύουν μέσω της Νεμπράσκα στο δρόμο τους δυτικά χρησιμοποιώντας το μονοπάτι του Όρεγκον. Εκείνη την εποχή, μεγάλο μέρος της Νεμπράσκα διατέθηκε για τους ιθαγενείς Αμερικανούς ως μέρος της ινδικής επικράτειας. Ωστόσο, μερικοί άνθρωποι αγνόησαν το νόμο και εγκατέστησαν τη γη.


Νοικοκυραίοι από Άγνωστο

Το 1854, το έδαφος της Νεμπράσκα δημιουργήθηκε με τον νόμο Κάνσας-Νεμπράσκα. Οι άνθρωποι άρχισαν πραγματικά να μετακομίζουν στη Νεμπράσκα τη δεκαετία του 1860 όταν οι Homestead Acts επέτρεψαν στους ανθρώπους να αποκτήσουν δωρεάν γη στην περιοχή. Επίσης, οι νέοι σιδηρόδρομοι που διασχίζουν την περιοχή διευκόλυναν πολύ τους ανθρώπους να ταξιδέψουν εκεί. Την 1η Μαρτίου 1867 η Νεμπράσκα έγινε δεκτή στην Ένωση ως το 37ο κράτος. Η πρωτεύουσα μεταφέρθηκε στο Λάνκαστερ, το οποίο μετονομάστηκε σε Λίνκολν προς τιμήν του Αβραάμ Λίνκολν.

Καθώς μετακόμισαν περισσότεροι έποικοι, οι ιθαγενείς Αμερικανοί εκδιώχθηκαν. Οι συγκρούσεις αυξήθηκαν μέχρι τα τέλη του 1800, όταν οι περισσότεροι από τους Cheyenne και Sioux αναγκάστηκαν να μετακινηθούν στην Ινδική Επικράτεια στην Οκλαχόμα. Η Νεμπράσκα ευδοκίμησε καθώς οι κτηνοτρόφοι μετακόμισαν και οι αγρότες καλλιέργησαν τη γη. Ωστόσο, φυσικές καταστροφές όπως ξηρασίες, χιονοθύελλες και σμήνη ακρίδων δεν διευκόλυναν τη ζωή των εποίκων.


Ομάχα, Νεμπράσκα από τον Iulus Ascanius


Νεμπράσκα

Η Νεμπράσκα, η οποία έγινε δεκτή στην ένωση ως η 37η πολιτεία την 1η Μαρτίου 1867, δύο χρόνια μετά το τέλος του αμερικανικού εμφυλίου πολέμου, περιέχει μερικές από τις καλύτερες αγροτικές εκτάσεις και αγροτικές εκτάσεις του έθνους. Πριν από την κρατικοποίησή της, το έδαφος της Νεμπράσκα είχε αραιοποιηθεί, αλλά γνώρισε ανάπτυξη κατά τη Χρυσή Παλαιό της Καλιφόρνιας το 1848, με ένα μεγαλύτερο κύμα εποίκων να φθάνουν ως ιδιοκτήτες σπιτιού τη δεκαετία του 1860. Αν και η εδαφική πρωτεύουσα της Νεμπράσκα ήταν η Ομάχα, όταν απέκτησε την κρατικότητα, η έδρα της κυβέρνησης μεταφέρθηκε στο Λάνκαστερ, το οποίο αργότερα μετονομάστηκε σε Λίνκολν από τον πρόεδρο Αβραάμ Λίνκολν, ο οποίος είχε δολοφονηθεί πρόσφατα. Η Νεμπράσκα περιορίζεται από τη Νότια Ντακότα στα βόρεια, το Κάνσας και το Κολοράντο στα νότια, το Ουαϊόμινγκ στα δυτικά και την Αϊόβα και το Μισούρι στα ανατολικά.

Ημερομηνία πολιτείας: 1 Μαρτίου 1867

Το ήξερες? Το δημοφιλές ποτό Kool-Aid εφευρέθηκε στο Hastings, Nebraska, το 1927. Πνευματικό τέκνο του Edwin Perkins, Kool-Aid είναι το επίσημο αναψυκτικό της πολιτείας.


Δεκαετία του 1800

4 Ιουλίου 1854

Η πόλη της Ομάχα καθιερώθηκε ανεπίσημα σε ένα πικ-νικ από τους Λευκούς υποψήφιους από το Council Bluffs σε αυτό που ήταν Ινδική Χώρα από το 1700, στη θέση του σημερινού Κεντρικού Λυκείου. Η φυλή Ομάχα πουλά το μεγαλύτερο μέρος της φυλετικής γης της, τέσσερα εκατομμύρια στρέμματα (16.000 χλμ.), Στις Ηνωμένες Πολιτείες για λιγότερο από 22 λεπτά το στρέμμα.

1854

Η απογραφή απαριθμεί 13 Αφροαμερικανούς, πιθανώς σκλάβους, στην επικράτεια της Νεμπράσκα. Ο συνολικός πληθυσμός της επικράτειας ήταν 2.732 και περιελάμβανε περιοχές της σύγχρονης Νεμπράσκα, Γουαϊόμινγκ, Νότιας Ντακότα, Βόρεια Ντακότα, Κολοράντο και Μοντάνα.

1855

Η Σάλι Μπέιν έφτασε στην Ομάχα και υπολογίζεται ως η πρώτη ελεύθερη Αφροαμερικανίδα που εγκαταστάθηκε στην Επικράτεια της Νεμπράσκα.

1860 – 1870

Ο μεθοδιστής ιεροκήρυκας Μόιζες Σιν αρχίζει να πουλάει τη γη του, στην περιοχή της σύγχρονης γειτονιάς Κέλομ (Cuming to Hamilton, 27th to 29th Streets.) Τα πρώτα 50 χρόνια, η γειτονιά κατοικείται κυρίως από λευκούς μετανάστες, συμπεριλαμβανομένων Ρώσων, Εβραίων της Ανατολικής Ευρώπης και σκανδιναβικές οικογένειες και λιγότερες οικογένειες μαύρων.

1861

Το έδαφος της Νεμπράσκα απαγορεύει τη δουλεία. Υπάρχουν αντικρουόμενες αναφορές για το πόσοι Αφροαμερικανοί ζούσαν στην περιοχή εκείνη τη στιγμή, 25 ή 81.

1863

Η Διακήρυξη Χειραφέτησης τερμάτισε την πρακτική της δουλείας στην Ένωση, εφαρμόζοντας τεχνικά και στα επαναστατημένα κράτη της Συνομοσπονδίας.


Ιστορία της Ομάχα, Νεμπράσκα - Ιστορία

Ιστορία της τραπεζικής στη Νεμπράσκα
Από: County County, Nebraska και τους ανθρώπους της
T. E. Sedgwick, Supervising Editor
Η S. J. Clarke Publishing Company
Σικάγο 1921

ΤΡΑΠΕΖΙΕΣ ΣΤΗΝ ΝΕΜΠΡΑΣΚΑ
ΕΔΑΦΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΓΡΙΩΝ ΓΑΤΩΝ

Η πρώιμη τραπεζική ιστορία των εδαφικών ημερών της Νεμπράσκα έχει καταστραφεί άσχημα με σημαντικούς δίσκους & quotwild-cat & quot. Κάποια σύντομη αντίληψη για τις δραστηριότητες αυτών των τραπεζών άγριων γατών μπορεί ενδεχομένως να αποκτηθεί με μια σύντομη εξέταση και μερικά αποσπάσματα από ένα έγγραφο που ετοίμασε ο A. G. Warner για την Πολιτιστική Ιστορική Εταιρεία της Νεμπράσκα και δημοσιεύθηκε στο Vol. II (1887) των Πρακτικών και των Συγγραφών του. Ο κ. Warner όρισε τη λειτουργία της τράπεζας άγριων γατών κάπως έτσι:

Ακριβώς στις αρχές του τρέχοντος αιώνα, στο Empire State, εκείνο το οικείο σπίτι όλων των μορφών πολιτικής αυθαιρεσίας, ο Aaron Burr είχε προσπαθήσει να κλέψει έναν ναύλο τραπεζών μέσω της νομοθεσίας της Νέας Υόρκης υπό το πρόσχημα ενός νομοσχεδίου για ενσωμάτωση ». Μια εταιρεία που προμηθεύει νερό στην πόλη της Νέας Υόρκης ». Ακολουθώντας το προβάδισμα της Μασαχουσέτης και της Νέας Υόρκης, διάφορες πολιτείες προσπάθησαν πρώτα ειδικές και στη συνέχεια γενικές πράξεις σύστασης για τράπεζες που έχουν δικαίωμα έκδοσης νομίσματος, αλλά όπως ο ταξιδιώτης που επιλέγει ανάμεσα σε δύο δρόμους σε ένα έλος του Ιλινόις, από όποιον δρόμο κι αν πήγαινε, ήταν σίγουρο ότι μακάρι να είχαν πάει το άλλο. & quot

Η εμπειρία των παλαιότερων κρατών στη δημιουργία τραπεζών που προκλήθηκε από την παράνομη πίεση, την αντιμετώπιση της επίσκεψης του εξεταστή με ειδικά δανεισμένα είδη, με πολλές φορές το ποσό των άχρηστων χαρτονομισμάτων στα χέρια ενός ευκολόπιστου κοινού καθώς άρχισε να έχει περιουσιακά στοιχεία, Το "quotbusting" μιας τράπεζας που ονομάστηκε για κάποιο μέρος που δεν υπήρχε ποτέ στο κράτος, δεν φάνηκε ποτέ να διδάσκει τίποτα στους νέους. Onlyταν μόνο μια άλλη μορφή πνεύματος που τα τελευταία χρόνια επέτρεψε τέτοια αχαλίνωτη κίνηση σε μετοχές πετρελαίου, αξίες χωρίς αξία και μετοχές προωθητικών προγραμμάτων & quotwell watered & quot; Το Ακόμη και η Νεμπράσκα δεν αποτελούσε εξαίρεση. Η πρώτη της εταιρεία που ενσωματώθηκε ήταν η & quotWestern Fire and Marine Insurance and Exchange Company, & quot; στις 16 Μαρτίου 1855, με εξουσία έκδοσης νομίσματος, και να κάνει διάφορες χρηματοοικονομικές δραστηριότητες που οι σύγχρονοι τραπεζικοί νόμοι δύσκολα θα επέτρεπαν στην καλύτερη ρυθμιζόμενη τράπεζα, και τόσο πολύ, που έγινε κρυφά ως «Τράπεζα Δυτικής Ανταλλαγής της Ομάχα». «Ταμίας της ήταν ο Levy R. Tuttle, ο οποίος στη συνέχεια, υπό τον Λίνκολν, ήταν ταμίας των Ηνωμένων Πολιτειών και ο πωλητής πληρωμών ήταν ο AM Wyman, ο οποίος μια επόμενη περίοδος έλαβε την ίδια υψηλή τιμή. Ο A. D. Jones, εκπρόσωπος από την κομητεία Douglas, ισχυριζόταν επί των ημερών του ότι είχε καταψηφίσει με συνέπεια το σμήνος τραπεζικών λογαριασμών στο πρώτο νομοθετικό σώμα.

Αυτός ο αγώνας προέκυψε στο δεύτερο νομοθετικό σώμα και ο J. Sterling Morton αγωνίστηκε ενάντια στη ναύλωση τραπεζών σε οποιοδήποτε σύστημα εκτός από αυτό του πλεονασματικού κεφαλαίου. Σε αυτή τη συνεδρίαση ορίστηκαν πέντε τράπεζες: Η Platte Valley Bank (στο Nebraska City), η πρώτη τράπεζα που ιδρύθηκε εκεί, ο Stephen F. Nuckolls ήταν πρόεδρος και ο Joshua Garside, ταμίας. Ταν μία από τις έξι εδαφικές τράπεζες που επιβίωσαν από τον πανικό του 1857 και μία από τις λίγες που πραγματικά ανήκαν σε τοπικό επίπεδο. Η τράπεζα Fontanelle στη Φλωρεντία, ιδιοκτήτες της είναι οι Greene, Weare & amp Benton. Εξαφανίστηκε στον πανικό του 1857. Η Τράπεζα της Φλωρεντίας, η οποία επίσης υποχώρησε εκείνη την εποχή. The Bank of Nebraska, at Omaha, Samuel Moffatt, cashier, the second of the three Douglas County banks to go under in the panic of 1857. The Nemaha Valley Bank at Brownville, The charters had all been drawn in similar form, were "lobbied through" in similar manner, and each company was made up of a few persons. The stock was either $50,000 or $100,000, to be increased at will to $500,000 and divided in shares of $100 each. When $25,000 of this stock had been subscribed the company could go to work.

Mr. Warner summarizes this stock as being "assignable and transferable according to such regulations as the directors might think proper. The bank had the power to issue notes, bills, and other certificates of indebtedness, to deal in exchange and do a general banking business. The stockholders were individually liable for the redemption of the currency issued, but there was no provision for a fixed specie reserve, nor other guard against individual rascality or incompetency."

Anyone desiring to examine the text of these charters may find them in Acts of Second Legislative Session, pp. 224, 230, 177, 202 and 208. No annual report was ever made in accordance with such provision as there was for that safeguard.

After the ruin of 1857 struck Nebraska, a correspondent of the St. Louis Republican thus placed the ownership of the new Territory's first six banks, and two of their predecessors:

Nemaha Valley Bank, Galesburg, Ill.
Platte Valley Bank, Nebraska City, Neb.
Fontanelle Bank of Florence, Elgin, Ill.
Western Fire & Marine Ins. Bank, Galva, Ill.
Bank of Nebraska, at Omaha and Council Bluffs, Ia.
Bank of Florence, Davenport, Ia.
Bank of Desoto, Wisconsin.
Bank of Tekamah, Bloomington and Gossport, Ind.

This list was reprinted in the Brownville Advertiser of July 8, 1858.

The third session was swamped with such bills, but only two banks reached the final goal of incorporation, the bank of Desoto and Bank of Tekamah, mentioned above.

The panic of 1857 practically ended the passage of special acts of incorporation for banks, except there was an attempt to "wire" through the 1858 session a measure to establish a "State Bank of Nebraska" to do business with the state and have branches in other parts of the commonwealth. Even though the measure passed the council, Dr. G. L. Miller stemmed the tide by exposing an attempt to bribe him, by leaving a note on his desk that if he would support the measure he would receive $250 in cash and the privilege of making a loan of $5,000 without interest when the institution should be started.

A great many of the earlier more substantial banks which started as the communities began to build up were private institutions and later became state and national banks. We will only endeavor in the following brief review to list some of the earlier towns and mention the first banks that started in those towns, to give an idea of the evolution of the present Nebraska banking system.

Nebraska City. James Sweet National Bank, established September 19, 1859, as a private bank, by Cheever, Sweet & Co., and assumed the title first given on June 30, 1881, after four or five changes in the membership of the firm. James Sweet was president and head of it.

Otoe County National Bank, chartered May, 1865, Talbot Ashton, president, J. Metcalf, cashier.

Nebraska City National Bank, 1871, O. J. McCann, president, John W. Steinhart, acting cashier.

Omaha. A cursory examination of the banks that came and went during a quarter century, after the panic of 1857, in Omaha, will serve as a good barometer of the progress of the banking business in Nebraska.

Private banks were started during the period from 1857 to 1860 by Samuel E. Rogers, Smith & Parmalee, and Gridley & Co. None of these were longlived, however.

In 1858 William Young Brown started a bank of issue on the corner of Farnam and Eleventh streets, of which J. D. Briggs was cashier. This bank went into liquidation after a year or so, leaving its paper afloat.

J. A. Ware & Co. started a bank at the corner of Thirteenth and Farnam streets in 1865 and continued in business for five or six years. The firm was composed of J. A. Ware, Nebraska City J. W. Angus, Omaha. and P. S. Wilson, Cheyenne. In April, 1868, the "Central National Bank" was organized with John McCormick, president J. E. Boyd, vice president and J. M. Watson, cashier. It was located on the south side of Farnam Street, between Thirteenth and Fourteenth streets. In January, 1871, this bank wound up its affairs and closed its doors. These institutions have been dealt with a little out of chronological order for the reason that they were short lived. To revert back to early days, the first banking house established in Omaha (and the oldest with one exception in the Territory) was that of Barrows, Millard & Co., which started early in 1856. The house was composed of Willard Barrows, J. H. Millard, Ezra Millard and S. S. Caldwell. Business prospered with the firm.

In 1864 the title became Millard, Caldwell & Co., and May 1, 1868, the firm name became Caldwell, Hamilton & Co., C. W. Hamilton at this time purchasing the entire interest of Mr. Millard. In October, 1883, this firm's bank opened up as the United States National Bank.

The house of Kountze Bros. was established in 1857 by Augustus, L. W. and Herman Kountze. A large business was done by this firm down to the year 1865 when it merged into the First National Bank.

The First National Bank was organized August 26, 1863 commenced business April 1, 1864, and was consolidated with the preceding firm July 1, 1865. The first officers were Edward Creighton, president, and Herman Kountze, cashier. The first board of directors were Augustus Kountze, Herman Kountze, Edward Creighton, W. H. S. Hughes and Louis J. Ruth. The capital stock at the organization of the bank was $50,000. This amount has been increased from time to time, as follows: January 19, 1865, to $65,000 October 13, 1865, to $100,000 June 19, 1869, to $200,000. May 6, 1864, Augustus Kountze was elected as vice president of the bank, there having been no such officer elected prior to that time, He remained in this position until February 14, 1865, when Alvin Saunders was elected vice president and Kountze became cashier. January 12, 1869, Herman Kountze was elected vice president, and H. W. Yates, assistant cashier. July 8, 1874, Mr, Yates was elected cashier, and Augustus Kountze, second vice president. Herman Kountze was elected president, January 12, 1875, and Augustus Kountze, vice president, at the same time. F, H. Davis became assistant cashier, January 9, 1877. The present board of directors are Herman Kountze, Augustus Kountze, John A. Creighton, A. J. Poppleton and F. H. Davis. On March 1, 1882, Mr. Yates retired from the bank and F. H. Davis succeeded him as cashier.

For the first twenty days in October, 1866, the average business transactions per day amounted to $14,432.18, including the cash on hand. The average daily transactions for a corresponding period in October, 1881, were $811,108.11, including also the cash on hand, Exclusive of cash on hand, in October, 1866, the average daily transactions were $5,905.76, and in October, 1881, $529,569.20. The first board of directors were Ezra Millard, S, S. Caldwell, Joseph N. Field, J. D. Brown, R. A. Brown, Thomas Martin and A. J. Simpson. The present board of directors are Ezra Millard, J. H. Millard, J. J. Brown, A. J. Simpson and William Wallace. The bank has at present a surplus capital of $100,000. In 1877 the bank retired one half of its $180,000 circulation, leaving $90,000 outstanding.

The State Bank of Nebraska was organized and commenced business June 1, 1870. The board of directors were Alvin Saunders, Enos Lowe, Samuel E. Rogers, A. D. Jones, Jonas Gise, John R. Porter, J. Weightman, C. H, Downs and J. A. Horbach. The capital stock is $100,000, one half of which was paid in and the remainder paid from the profits, This was the first state bank organized in Nebraska, as well as the first instituted under the amended banking law of the state, which permitted them to receive deposits in excess of two thirds of the capital stock. Alvin Saunders was its first president, J. R. Porter, vice president, and B. B, Wood, cashier. June 5, 1876, Mr. Saunders retired from the presidency of the bank, and Frank Murphy was elected to succeed him. In 1871, Enos Lowe was elected vice president of the bank he was succeeded by Samuel E. Rogers, June 5, 1876. July 15, 1874, Luther Drake became assistant cashier.

The Nebraska National Bank was opened in April, 1882, with a paid up capital of $25,000, and the following directors: S, R. Johnson, A. E, Touzalin, W. V. Morse, John S. Collins, James M, Woolworth, Lewis S, Reed and Henry W. Yates,

The United States National Bank, through succession to Barrows, Millard & Co., and Millard, Caldwell & Co., the oldest bank in the State of Nebraska, after almost forty years as a national bank has become one of the two largest Omaha banks. Charles W. Hamilton, S. S, Caldwell, Milton T. Barlow and V. B. Caldwell have been the men to whom the credit for the success of this institution mainly reflects. The record of Ex-Senator Joseph H. Millard of over half a century service with the Omaha National Bank has been one of the landmarks of American banking. The First National Bank has continued to be one of the larger institutions of Omaha, with F. H. Davis in more recent years serving as president.

In 1882 the old firm of J, A. Ware & Company was reorganized and came out as the Merchants National. The service of H. W. Yates as cashier and president of the Nebraska National Bank is another landmark record in Nebraska banking annals. Newer banks in Omaha, were the City National, which operated for a decade or more prior to its purchase by the younger State Bank of Omaha, organized in 1912 the Corn Exchange National Bank, 1909, and the Central State, and Commercial State, organized in 1916. South Omaha has the very strong South Omaha Savings Bank, 1888 Packers National Bank, 1890 Live Stock National Bank, 1907 Stock Yards National Bank, organized under its present name in 1911 and succeeding to the old Union Stock Yards National, The service of H. C. Bostwick, as president of this bank is another of the credit marks of the Nebraska banking profession. The Security State in 1914 is the junior bank down there. Omaha has had a long list of defunct banks, in between the two extremes pictured in this review, of the struggling pioneer banks and the solidly established financial bulwarks of today.

Λίνκολν. The pioneer establishment was that of James Sweet & Brock, dating from 1868. It was built in the southwest corner of the Sweet block, the first block built on the plat of Lincoln. In 1,871 it was reorganized into the State Bank of Nebraska. Nelson C. Brock, of this firm, died in Lincoln in March, 1921.

The First National Bank of Lincoln received its charter, to do business on February 24, 1871. It was the successor of a private bank founded by Judge Amasa Cobb and J. F. Sudduth, president and cashier. In 1874, John Fitzgerald became president and John R. Clark, cashier. In 1889 a consolidation was - effected with the American Exchange National Bank, when S. H. Burnham became president. It later took in the Columbia National. Now with the First Savings Bank and First Trust Company, this concern is one of the strongest of Nebraska. Lincoln has had many banks come and go since the old First National started in. Banks which are no longer on the active list are: State National, 1872 Lincoln National, 1882, consolidated in 1892 into First National Marsh Brothers & Mosher banking house was a leading factor in the defalcation of Joseph Bartley, state treasurer, and the president of this institution landed in the Federal Penitentiary as a cure for his style of banking Lancaster County Bank, 1877 Union Savings Bank, 1886 Nebraska Savings, 1886 German National, 1886 Industrial Savings, 1891. On the other hand, another group of banks have started in Lincoln that are splendid institutions, The City National began in 1899 National Bank of Commerce, in 1902 Central National in 1907 Nebraska State Bank, 1911 Continental State, formerly German-American, 1909 Lincoln State, 1913, and American State, 1917.

Beatrice. Smith Brothers Bank commenced business in September, 1872, in a small way. Their successor, the First National Bank, was chartered and commenced business in April, 1877. Hon. A. S. Paddock was director in this bank, The Gage County Bank, organized in 1881, was an outgrowth of the private banking business of William Lamb, opened August 1, 1879.

Blair. The private banking business of A. Castetter was opened in 1869. Francis M. Castetter, a son, was manager after 1890, and after his father's death, also president. F. H. Claridge has been president of this bank in recent years, and continued in charge until the sensational failure of this institution in February, 1921, in probably the most stupendous bank failure in many years of Nebraska banking history.

Brownville. The first bank at Brownville has already been spoken of. S. H. Riddle was president and Alexander Hallam cashier. This bank, connected with the Nemaha Valley issue, went down in the storm of 1857, B. F. Lushbaugh and John L. Carson established a private banking house, as Lushbaugh & Carson, January 14, 1857, and this withstood the storms of territorial finance until August 28, 1871, it was succeeded by the newly organized First National Bank of Brownville, of which John L. Carson was the first president. The State Bank of Brownville was organized under state law, October 1, 1870,

Columbus. In July, 1871, Leander Gerrard and Julius A. Reed opened a bank on the north side of town. In May, 1874, Abner Turner and Geo. W. Hulst opened another on the south side. The two banks organized under the name of Columbus State Bank July 28, 1875. The next bank in Columbus was a private bank of Anderson & Reen in 1880.

Crete. The State Bank of Nebraska was organized in Crete in 1872, with Colonel Doane, John Fitzgerald and John R. Clark as incorporators. This was the first bank organized in Saline County, and its first competitor in Crete was in 1879, when the banking company composed of John L. Tidball and Walter Scott started in, and this institution became the Citizens Bank in 1881. The Saline County Bank was organized at Wilber in March, 1878 the Blue Valley Bank there in 1881.

Fairbury. Thomas Harbine's Bank started in 1874 and was the first and in fact the only bank in Jefferson County for some time.

Fremont. E. H. Rogers & Co. established a private bank in July, 1867. In April, 1872, the First National Bank was formed with Theron Nye as president, and E. H. Rogers as cashier. Hopkins & Millard's bank, originally Wilson & Hopkins, starting in 1871, eventually became the Fremont National. George W. E. Dorsey's bank began in December, 1879, and Richard &,Keene's private bank (L. D. Richards and L. M. Keene) opened in 1882.

Grand Island. The pioneer financial institution of Hall County was the old State Central Bank organized in 1871 by Henry A. Koenig, later state treasurer, The Citizens National started in 1887 and the Security National in 1889. These three banks all went under during the trying times of the '90s But the Grand Island National, an outgrowth of the Grand Island Banking Company, organized in 1879, and the First National, organized as such in 1882, from the private bank of C. F, Bentley, started in 1880, have remained and grown during the forty years elapsing.

Kearney. The oldest bank in Kearney was that of L, R. More, established in 1873. The Buffalo County Bank was organized in 1879 to take the place of its predecessor, the Kearney Bank, which failed that year.

Madison. Barnes-Tyrrell, bankers, opened in 1871. F. W. Barnes of this firm was a pioneer of Madison, as he laid out the town in 1870.

Norfolk. J. and C. P. Mathewson opened a bank in 1872 in a small frame building. In 1878 C. P. Mathewson became sole proprietor of that business, and this institution later became the Norfolk National Bank. The next banks to start were the Norfolk Bank, opened by Burrows & Egbert, January 18, 1882, and the Norfolk City Bank, opened February 15, 1882, by I. P, Donaldson & Co.

Pawnee City, The State Bank of Nebraska was established July 26, 1872, It was reorganized later as the Farmers State Bank, and still later as the First National Bank. But as the immediate successor of the Farmers State Bank in 1881, the private banking house of Joy, Eckman & David came in.

Plattsmouth. The first bank in Plattsmouth was that of Tootle & Hanna, opened in 1859 John R. Clark became a partner in 1866, and the firm remained Tootle, Hanna & Clark until 1872, when the First National Bank was organized, with John R. Fitzgerald as president, C. H. Parmalee vice president, John R. Clark cashier, E. G. Dovey and R. G. Cushing and others as directors. This list presents names very prominent in banking and commercial circles in Nebraska. Schuyler. F. E. Frye & Co., the first bankers here, could not survive the storm of 1873. In March, 1874, Sumner, Smith & Co. established a bank. In 1881 it became the Farmers Bank.

Tecumseh. The first banks in Tecumseh were the private house of Russell, Holmes & Co. (W. H. Russell and C. A. Holmes), established in 1371 and about twenty years later becoming the Tecumseh National Bank, and the Farmers Bank, started in 1880.

West Point. Bruner's Bank was organized in 1871, by Bruner, Neligh & Kipp In 1872 it became Bruner & Kipp, and in 1874 became Uriah Bruner's Bank. The next bank was the Elkhorn Valley Bank established in 1875.

York. William McWhister founded a bank in 1875 which became the Commercial State Bank after Sayre & Atkins had operated it a short time. The First National of York was incorporated July 1, 1882.

BUILDING AND LOAN ASSOCIATIONS

One of the peculiarly characteristic achievements of Nebraska's financial history is the part played in her upbuilding by the many building and loan associations organized in the state under the peculiarly encouraging and favorable laws adopted for the purpose of aiding in home building, Hon. Charles F. Bentley of Grand Island, Neb., served in 1907 as president of the National Association of Building and Loan Companies, and with other Nebraska financiers early saw the need of protecting the small borrower and investor from the greed and unsafe methods of many so called national concerns that had sprung up around the country.

Secretary Hart of the state department of trade and commerce is distributing the annual report of the building and loan associations of the state. The pamphlet contains a statement of the condition of each of the seventy four associations in the state, together with a summary of the combined report. Mr. Hart speaks in high terms of their management.

The first building and loan associations in the state were fostered under a law passed in the early history of the state, and for the last twenty eight years they have remained rather constant in number. There are now seventy four, whereas in 1892 there were seventy one. The largest number was eighty six, in 1894, and the lowest was in 1902, when it was forty eight.

The growth in total assets, however, has been tremendous, nearly twenty six times as much as in 1892, when they were three millions. During the last year the increase was twelve millions. Two were granted certificates during the year, the Home at Fairbury and the Globe at Columbus The number of shares has risen from 45,000 in 1892 to 1,917,000 at the present time.

Associations are now located in the following towns and cities: Albion, Alliance, Auburn, Aurora, Beatrice (3), Blair, Bloomfield, Cambridge, Central City, Clay Center, Columbus (3), Crete, David City, Fairbury (2), Falls City, Fremont (2), Grand Island, Hartington, Hastings, Havelock, Holdrege, Hooper, Humboldt, Kearney, Laurel, Lincoln (9), Madison, McCook, Nebraska City, Nelson, Newman Grove (2), Norfolk (2), North Loup, North Platte, Omaha (9), Ord, Platt& mouth (2), Seward, Sidney, Superior, Tecumseh, Trenton, University Place, Valentine, Wahoo, Wilber, Wood River, Wymore, York.

The nine Lincoln associations have assets totaling around twelve million dollars, while the nine in Omaha have assets of about fifty millions. Those with more than a million assets in the state are the State of Beatrice, with $3,023,000 the Nebraska State of Fremont, with nearly three millions the Equitable of Grand Island, with $1,230,000 the Nebraska Central of Lincoln, with $5,512,000 the Union of Lincoln, with $1,422,000 the Norfolk, with $1,239,000 the Mutual of North Platte, with $1,329,000 the Bankers of Omaha, with $1,032,000 the Commercial of Omaha, $1,302,000 the Conservative of Omaha, with $17,259,000 the Nebraska of Omaha, with $1,749,000 the Occidental of Omaha, with $9,013,000 the Omaha, with $16,943,000. Outside of Lincoln and Omaha the total assets are fifteen millions.

Secretary Hart says: "This report shows that practically the same prosperity shown in the 1919 report has continued throughout the year just closed and the increases in receipts and expenditures have again shown a 25 per cent gain and the total assets and liabilities have increased 18 per cent or $12,171,277.84.

"Loans are negotiated only on real estate security or assignment of installment certificates of stock and then only for a conservative margin of the appraised value. This report shows that the loans on real estate averages 48 per cent of the appraised value of the security compared with 53 per cent in 1919. With the return of normal building conditions and the urgent housing conditions now existing, the future activities of these associations will no doubt show greater activity than heretofore. Nebraska is justified in her feeling of pride in being the home of some of the largest and most efficiently managed associations in existence anywhere."


Ιστορία

Omaha was founded in 1854 in an area that had been visited by Meriwether Lewis and William Clark in 1804 on their exploratory journey to the Pacific coast and where the pioneer fur trader Manuel Lisa established a trading post during the War of 1812. Westward-bound Mormons spent the winter of 1846–47 there at an encampment that they named Winter Quarters, later called Florence, which was subsequently annexed by Omaha. From 1847 to 1848 Winter Quarters witnessed the beginning of the Mormon migration to what became the state of Utah, but because the west side of the Missouri River was closed to permanent “white” settlement, the Mormons moved the point for subsequent departures to the nearby community of Kanesville, Iowa (renamed Council Bluffs in 1853).

By the time the Kansas-Nebraska Act of 1854 opened the area to settlement, Kanesville had become the largely non-Mormon community of Council Bluffs, where a group of entrepreneurs created a company for developing Omaha City, Nebraska Territory. The promoters wanted the capital of the newly created territory to be located directly across the Missouri River, in part at least to influence the builders of the then-projected transcontinental railroad to lay their tracks through or near the new city. Omaha’s backers won the territorial capital for their town, despite the aspirations of Bellevue, a long-established trading post, mission, and Native American agency just south of Omaha.

St. Louis-based steamboats carrying passengers and cargo up the Missouri River linked Omaha to the East. By the 1860s stage lines extended in various directions from the city. Freight wagon trains to Denver and other western points contributed to Omaha’s emerging stature as a transportation and supply centre. In 1863 Pres. Abraham Lincoln essentially designated Omaha–Council Bluffs the eastern terminus of the first transcontinental railroad, which, when completed in 1869, placed Omaha at the eastern end of the country’s first rail link to the West and enhanced its stature as an emerging urban centre. Incorporated as a city in 1857, Omaha had 1,883 residents by the eve of the American Civil War. By 1870 the frontier community had a population of 16,083, a figure that nearly doubled a decade later.

Although Omaha lost its capital status to Lincoln after Nebraska entered the union in 1867, during the next two decades more railroads were built through the city. The bridging of the Missouri River in 1872 helped integrate Omaha–Council Bluffs into a national rail network. Smelting, wholesaling, and other enterprises diversified the economy. The establishment of the Union Stock Yards in 1884 soon brought major meat packers to the suburban community of South Omaha, linking the urban area to a vast rural hinterland. In 1888 a traffic bridge linked Omaha and Council Bluffs, and by 1889 electric streetcar service had been established in and between both cities, further integrating the metropolitan area that was developing on both sides of the Missouri River.

In the 1880s Omaha’s population tripled, but a blizzard in 1888, followed by a succession of drought years and a national depression, halted population growth. Hopes lifted, though, when Omaha was selected as the site to host the Trans-Mississippi and International Exposition of 1898, an event that was meant to revive the region’s economy and alleviate the financial panic of the 1890s. The exposition attracted more than two million people to the city from June to September. Moreover, in August 1898 an Indian congress—uniting hundreds of Native Americans from more than 30 tribes—was also held in Omaha. In the late 1890s, prosperity had returned to Omaha, and by the turn of the century Omaha had a population of about 100,000, while South Omaha had about 26,000 residents. During 1915–17 several suburban communities, including South Omaha, were annexed.

Greater Omaha’s broad-based economy attracted settlers from older parts of the United States as well as numerous immigrants from Europe, notably from Bohemia, Germany, Ireland, Italy, Poland, and Scandinavia in the late 19th and early 20th centuries. Many African Americans from the South also had migrated to the Omaha area. This new diversity caused occasional conflicts. An African American man was lynched in 1891, and a riot in 1909 drove South Omaha’s small Greek community from the city. Between 1910 and 1920 the African American population in Omaha doubled. Ethnic tensions, mainly between blacks and whites, escalated in Omaha, as they did throughout the country, especially in the early peacetime years after World War I. This conflict resulted in the lynching of another African American, William Brown, by white rioters in 1919 in front of the Douglas County Courthouse.

The Great Depression of the 1930s brought hardship to Omaha. Πρ. Franklin D. Roosevelt’s New Deal provided relief to the city and funded key public projects. For years a local business group had worked to thwart labour unions, and violence accompanied a streetcar strike in 1935. Although the strike failed, the Wagner Act (National Labour Relations Act) of that year heralded federal support for collective bargaining.

The approach of World War II brought the construction of the Glenn L. Martin Company aircraft assembly plant at Fort Crook (now Offutt Air Force Base), adjacent to the small town of Bellevue, on Omaha’s southern outskirts. Aside from boosting the local economy, the plant brought rapid growth to Bellevue. The plant closed in 1945, but in 1948 the advent of the Cold War led to the designation of the plant site as the Strategic Air Command (now U.S. Strategic Command) headquarters. The military presence at the base enhanced the economy of the Omaha area and boosted residential growth in the suburban Sarpy county communities of Gretna, La Vista, and Papillion, all of which lie southwest of Omaha.

Like many U.S. cities, Omaha in the 1950s and ’60s witnessed a strong civil rights movement as African American citizens sought to end discrimination in housing and employment. Poverty and growing militancy among young people, as well as strained police-community relations, contributed to outbreaks of violence. Overt tensions eased in the wake of job programs, civil rights laws, and growing sensitivity among white residents. A federal court ruling that de facto racial segregation prevailed in the Omaha Public Schools led to the busing of students away from neighbourhood schools beginning in 1976 as a means of achieving integration. Mandatory school busing officially ended in 1999 with no consensus as to its value. The Omaha Public School District continued its efforts to improve inner-city education.

By the 1950s Omaha had long been a major food-processing centre. In fact, Omaha surpassed Chicago as the world’s top livestock market in 1955. From the 1960s to the early ’70s, plant obsolescence, labour costs, and pollution problems caused an exodus of major packers from the city. The stockyards closed in 1999, but meatpacking remained a significant part of the local economy the steak survived as an Omaha icon, and the city remained a food-processing innovator. In the meantime, diversity in the local economy, notably the development of information technology enterprises, established the basis for strong economic growth in the 1990s and early 21st century.

By the late 20th century the city’s Hispanic population had begun to grow rapidly. People of European ancestry comprised about four-fifths of Omaha’s population. African Americans made up more than one-tenth of the population, and the remainder were mostly Hispanics and, to a lesser extent, Asians and Pacific Islanders, as well as immigrants from Africa and the Middle East.


Omaha’s Little Italy

In the Fall of 2018 the University of Nebraska-Lincoln&rsquos &ldquoHistory Harvest&rdquo project focused on the Italian-American communities in Nebraska. The main event was held on October 28, 2018, at the Santa Lucia Hall, in the heart of Omaha's historic Little Italy. Partner organizations included the Santa Lucia Festival Committee, the Sons and Daughters of Italy, and the American-Italian Heritage Society.

Seven undergraduate and two graduate students under the guidance of Prof. Gerald Steinacher were looking for diaries, photographs, letters, maps, images, war memorabilia, and other family and cultural heirlooms. &ldquoHarvested&rdquo family artifacts were photographed, digitized and returned to the owners. This exhibition features a selection of items that document the experience of growing up in the immigrant community of Little Italy.

Most Italian immigrants arrived in Omaha before the 1920s and many came from the Sicilian town of Carlentini. The people from Carlentini formed a close-knit community in the new land, held on to many traditions, and kept in touch with relatives and friends left behind in Sicily. The Catholic immigrants also brought the worship of Santa Lucia (Saint Lucy), the patron saint of Carlentini, to their new homeland. Omaha&rsquos Santa Lucia festival was founded in 1925 and has been celebrated ever since. For many Italian-Americans in Omaha this is an expression of the importance of traditions and community.

The history of Little Italy shows how immigrants have always cherished and held on to their culture. Unlike the history of Little Italy communities in cities like New York or Chicago, the history of Little Italy in Omaha is much less known. This is despite there being not one, but three &ldquoItalian colonies&rdquo in this major Midwestern city. In many ways, the lack of awareness about Little Italy in Omaha highlights the often overlooked diversity of Nebraska.

The History Harvest started in 2010 and is co-directed by William Thomas and Patrick Jones, faculty members in the College of Arts and Sciences at Nebraska.

This exhibition highlights select items from the History Harvest about Little Italy in Omaha. To navigate the exhibition, please, click on the image twice in order to enlarge it and see it in high resolution. Not all the texts are translated, but for texts in Italian we aimed to provide at least short summaries of the content.

The complete collection of items is searchable through the search option on the right upper corner.

For questions or to provide additional information on items contact: Prof. Gerald Steinacher at [email protected]

The History Harvest is a digital history project at the University of Nebraska-Lincoln


Δες το βίντεο: Πάμε Πακέτο Πέμπτη 1632017 (Ενδέχεται 2022).


Σχόλια:

  1. Ozturk

    Yes ... Probably ... The simpler, the better ... It's just really ingenious.

  2. Rinan

    I think you have written very well, this experience will be useful to many, and this topic was described not but without such a detailed presentation

  3. Kevork

    Απλά σούπερ!

  4. Silny

    Ευχαριστώ για τη βοήθεια σε αυτήν την ερώτηση, πώς μπορώ να σας ευχαριστήσω;

  5. Derren

    Ναι αλήθεια. Συμμετέχω σε όλα τα παραπάνω. Ας συζητήσουμε αυτήν την ερώτηση.

  6. Phaon

    Δεν είναι ξεκάθαρο

  7. Gardagrel

    Σημειωτέον, είναι πολύτιμο νόμισμα

  8. Enea

    Τι υπέροχη φράση



Γράψε ένα μήνυμα